Mittwoch, 5. Februar 2014

[random] Facebook

Hey guys (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Just a tiny update to share some news with you! I made my own facebook page !!! Maybe some of you already know, but I started with making videos on YouTube and I thought a facebook page is the perfect way to connect my blog and my YT-channel. It would be awesome if you like my page. I think it's also a good way to share my blog posts and giveaways better. Don't you think so? 
Okay, that's all for the moment. I hope you will like this page and take care.  (o´ω`o)

bye bye 

Kommentare:

  1. Also ich hab sie direkt mal geliked :) Vielleicht sollte ich auch mal eine fb page machen :o

    AntwortenLöschen
  2. Da gibts doch direkt mal ein "GEFÄLLT MIR" von mir.
    Ich denke auch ab und an über eine FB-Seite nach aber .. irgendwie.. befürchte ich das ich dann irgendwie indirekt meine Arbeitskollegen und meine Arbeitswelt meinen Blog entdeckt.. und mir ist momentan noch lieber ein wenig "Privatsphäre" zu haben.. so komisch das auch von jemanden klingen mag der seinen Blog ausgerechnet bei Google's Blogger hat XDD

    AntwortenLöschen
  3. Good luck with your Facebook page and videos!
    I "liked" it! o(^▽^)o

    AntwortenLöschen