Dienstag, 14. Januar 2014

[gets] Christmas presents ლ(́◉◞౪◟◉‵ლ)

Hey guys! (^▽^)

I got a lot comments of my lovely readers that they would like to see my christmas gifts. Of course I will show them to you. *loves* So here we go...


 FINALLY! I got this super-adorable 'Blood lad' box incl. the volumes 1-5 of the manga series. I wanted this box for so long and finally it's mine. And look at the cute elephant from Sentimental Circus.(What's his name???) Thank you Mina. (。♥‿♥。)

 OMG! I just love this little cute Ciel with his Cow-kigurumi and I never thought that I would get this one to christmas.(✿ ♥‿♥)  I also got many ink-pads in different colours and with some very funny special-notes. *ha ha* Thank you Alex.

I just love nailpolish. I'm not using it everyday, but I just love to collect many colours as possible. *ha ha* I totally fell in love with this nailpolish set and I also got very cool accesories. Thank you Franzi. (◕‿◕)

OWL-MANIA!!! I love owl-stuff and was totally surprised as I got a package full of owls. *ha ha* And the best is, the white one is a little lamp. I really love it! I also got a amazing Dir en grey DVD, 'Boys Love' manga and a wonderful candle with the scent of cherryblossoms. (。♥‿♥。) Thank you Svenja.

Also my japanese penpal sent me a little present. GACKT's 'The next decade' singe. I was really surprised and glad about it. She is a really kind person. Thank you Kimie.♥

 And also another penpal sent me a christmas present. I love the stickers and cute deco-tapes. I never saw Mochi-panda before and totally fell in love with him! I need more of this cute little panda. (。◕‿◕。) Thank you Janine. 

I also got some money from my mother, some cards from other penpals and the upcoming single from Dir en grey will be also a late christmas present from my best friends to me. *can't wait* 
I hope you enjoyed my little photo-spam. If you like, leave a coment and tell me what is your favorite gift. 

bye bye

Kommentare:

  1. Huhu ;D

    Tolle Geschenke hast du bekommen.
    Ich sehe gerade, den Manga Boys Love habe ich auch <3

    Alles Liebe,
    Jade

    AntwortenLöschen
  2. Woe wirklich viele schöne Sachen^^ Und Gackt (*_*) wie toll *v*

    AntwortenLöschen
  3. So süße Geschenke, echt sweet <3

    Also der kleine Elefant von Sentimental Circus heisst "Mounton".
    Und mir persönlich gefallen auch die Mochi-Panda Sticker, die sind echt niedlich <3

    AntwortenLöschen
  4. Tolle Geschenke!
    und wie immer toll geschrieben! (*・ω・) ich liebe deinen Blog!

    AntwortenLöschen
  5. So cute things :) I love the owl lamp, I love cute things that light up :)
    x

    AntwortenLöschen
  6. Kraaaasse Geschenke. ^^
    Ich sag da jetzt nicht viel zu, weil cih ja selber dabei bin.
    Da kann ich schlecht sagen, was mit am besten gefällt. XP

    Mir ist ein geschenk verloren gegangen. Bzw. der Post. Wude letztes gefragt ob was gekommen ist, aber ich hab nix ;_;
    Das ist schade.

    AntwortenLöschen
  7. What a bunch of super cute Christmas presents!
    I love the manga btw, but it's soo sad, I cried a little in the end, when I read it the first time.. ;3;

    AntwortenLöschen
  8. Ja auch von mir war ein Geschenk, aber alles in allem sind es einfach nur traumhafte Geschenke und ein richtig richtig bunter Haufen. Ich liebe die Eulenlampe <3<3<3

    AntwortenLöschen
  9. Ahhh... ich liebe Eulen auch total. XD
    Die Lampe ist toll!! ♥

    AntwortenLöschen
  10. OMG, der Elefant von Sentimental Circus ist sooo süüüüss!!

    AntwortenLöschen
  11. Wow, das ist ja echt eine sehr tolle Auswahl. Echt zu beneiden! :D

    AntwortenLöschen
  12. The presents you got are so cute!
    I really like those stickers (^O^)

    AntwortenLöschen
  13. Ja, Weihnachtsgeschenke!!!!! ^.^
    *love*
    Leider hat der Elephant, glaub ich keinen Namen...Hast du was, wo er vielleicht drauf stehen könnte? Vielleicht kann man es per Block raufinden ^^ Hab aber was anderes süßes gefunden ^.^

    http://www.san-x.jp/movie/movie-NEW.html

    Der Ciel is sooooo süß >.< Ich hätte gerne den Sebastian davon >.< Dann könnten sie KUHscheln ^.^
    Sorry, dass ich den Nagellack einfach genommen hab. Du hast Recht, das ist echt unhöflich. Tut mir leid...
    Die Eule, sie beobachtet dich. Ich bin nich so ein Eulenfan, aber selbst ich, fand dein Päkchen echt toll <3 Der SIXX müsste für dich ja ein Paradies sein XD
    Ich bin soooooo neidisch auf deine GACKT-Single! Das is eins meiner Lieblingslieder *neid* XD
    Mochi mochi panda is ja grad das Richtige für dich XD Du PandaFreak <3 Jetzt hast du ein neues Objekt der Begierde *lol*
    Die DiruSingle musst du dann aber auch hochladen ^^
    Meine Lieblingsgeschenke sind die von Kimie und Janine...die sind echt toll ^^

    AntwortenLöschen
  14. Ah, ich bin voll spät. xD Aber du hast voll tolle Geschenke abgestaubt! *staun*
    Ich liebe Ciel im Kigurumi. >//< So niedlich.

    AntwortenLöschen
  15. Waaaah Mouton!! Ich liebe dieses Ding! ヽ(;▽;)ノ ムートン ♥︎
    Tolle Geschenke!

    AntwortenLöschen