Dienstag, 5. März 2013

[review] Shop review // Sweet Poison Cupcake

Hey guys~

At the past weeks, I ordered some accessoires from different online-shops, I never odered before. I decided to make some reviews about the shops, because some of them are very interesting and maybe for you, too ! 

Let's start with some facts:


First order?: Yes
Payment: Paypal
Shipping time: Arround two weeks
Shipping coast: Arround 13$
Customs?: No



As you see, the shop packed all very safe with a lot of bubble wrap and a huge 'FRAGILE' sticker on the top!


They put a delivery note and a cute little business card into the package. That's very positive for me, because I like to see what I bought on a delivery note.


That's what I've bought. Kreepsville 666 horns, crown pierces and two skull rings which came in a elegant, black box.


I searched a long time for them, but I never found them in black, so I was really glad to find them in this shop. I didn' try them yet, but they look just amazing! 
 I paid 10$ for them, you can find them here >> *click*


I bought them for a friend and they also sell them in a few other colors, like pink, purple, black... The quality is not the best, but for this price, it's okay. 
I paid only 3,95$ for them and you can find them here >> *click*


The black one is mine, the white one is for my friend, but they also sell this ring with red stones. The ring is freesize and the ring is much heavier than I thought. 
I paid only 5$ for this ring and you can find it here >> *click*


Summary:

It was my first order at this shop, but I'm very satisfied with my order and of course I would buy there again! The shipping is faster than I thought and the prices are totally fair. I can really recommend this shop to you! 

Please also take a look on their Facebook >> *click*

bye bye

Kommentare:

  1. Die Hörner sind top! Zu welchem Anlass wirst du sie denn ausführen?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Evtl. zur Hanami in diesem Jahr, aber da bin ich noch unsicher

      Löschen
  2. Schönes Review.. vielleicht bestelle ich dort auch demnächst mal :)

    AntwortenLöschen
  3. Awesome stuff. I guess I'll order there too maybe.
    I like the horns. :D

    AntwortenLöschen
  4. Jesus! Those skull rings look awesome! *OO*
    Seriously thinking about getting one :D

    xx

    AntwortenLöschen
  5. Hi there!! Thanks for stopping by my blog!
    Have a great weekend!

    P.s. Folowed you! :)

    www.colorfulexistence.com

    AntwortenLöschen
  6. Da hast aber cooles Zeug eingekauft. Die Hörner finde ich genial, aber ich würde mich wohl selbst nicht trauen sie in der Öffentlichkeit zu tragen ... Ich finde, diesen Post sehr hilfreich <3

    Ach, und jetzt komme ich mal dazu, weshalb ich deinen Blog eigentlich besucht habe: お誕生日おめでとう。 Joyeux Anniversaire. Happy Birthday.

    Ich hoffe, du hast einen schönen Geburtstag (。’▽’。)♡

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Freut mich, dass dir die Sachen so gut gefallen. ^^

      Oh danke <333 Ich freue mich über die lieben Glückwünsche ^___^

      Löschen
  7. Mir gefallen die Ohrringe unheimlich guut... also die Krönchen :3

    AntwortenLöschen
  8. danke für dein kommi^^
    Ja gina tricot gibts leider nur in ein paar größeren städten, das find ich selber auch immer schade :(
    Aber die haben einen online shop^^
    Die sachen sehen ja schick aus :3 Ich liebe es, Pakete zu bekommen und auszupacken :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Echt? Das wusste ich gar nicht ^^

      Ich liebe es auch, welche zu bekommen. *__*

      Löschen
  9. hey~ ^0^y die Hörnchen sind ja supi-cool! ich liebe Net-Shopping! Manchmal gibt's halt leider auch eher unzuverlässige Seller, die einem falsche Sachen schicken, oder bei der Verpackung arg sparen >.<"

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich liebe es auch *__*
      Genau das Problem hatte ich auch schon. Ich hoffe mit meinen kleinen Reviews den Leuten ein paar Tips geben zu können ^^

      Löschen
  10. So cute *0*


    恵美より ♥
    www.emi-doll.blogspot.com

    AntwortenLöschen