Mittwoch, 20. März 2013

Hänsel and Gretel - Witchhunter

Hey guys~

At the moment I'm really lazy and you have to wait such a long time for new entries... I'm really sorry for that ! I will try to make it better from now !!!

Maybe you also heard the rumours about GFC? It looks like they will stop after the 1st July 2013, so we have to find another way to save our beloved followers. (T___T) I was satisfied with GFC, but of course, I don't want to loose my followers and so I choose BLOGLOVIN ! Please click on the wonderful 'eifeltower' on my sidebar, to follow my blog via BLOGLOVIN ~ Thank you ! 
You can still follow me with GFC, but please import your GFC-blogs to your BLOGLOVIN. (^___^)

By the way~ I got 90 followers ! Only 10 followers left for my Giveaway ! (*__*)



As the name of this entry shows~ I went to the cinema !!! <- That's nothing special? But for me, it is ! It was the first time since nearly 3(!) years, my last movie was 'Alice in wonderland' by Tim Burton and this time it was also my first 3D movie. I'm not a huge fan of 3D movies, but it was pretty interesting~ 
We went two days after my birthday and watched 'Hänsel and Gretel - Witchhunter' and I really liked this movie. Did you watched it? Did you like it? 

Of course I made some photos of this day~ I hope you enjoy them (^__^)

Just a simple outfit~ It was pretty cold and snowy outside (>__<)

We had to go by the train

Checking for our way back home (^__^)

We went to the LUXOR Filmpalast~ it's huge inside !

 Huge posters and adorable figures of famous characters 

more and more posters~ 

They also had a wall full of gachapon machines (*__*)

And look at this huge aquarium, isn't it adorable? 

Our movie~ 

And look what we got for our drinks ~ Damn cute, right?

After the movie, we had a little bit time... and I had the time to stalk my friends *he he*

my gets~ *ha ha*

Yay~ home sweet home !!! Oh my god... it was damn cold on this day ! (>____<)


Next time I will show you some photos of my birthday-party, which was on 16th march~ I hope you will like them. 


bye bye

Kommentare:

  1. WTF?! GFC wird eingestellt!? Noooin.. ich denke ich muss mich jetzt ernsthaft mit Bloglovin auseinander setzen =/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Also nicht GFC direkt, aber der Google-reader. Und da sollte man sich wohl besser rechtzeitig umsehen. >__<

      Löschen
  2. I'm following you ob Bloglovin :3
    GFC is not quitting yet, only Google reader, it means that we can follow on GFC but we have to use another feedburner than blogger dashboard, for exaple Bloglovin :)
    xo, Lara
    http://laralizard.blogspot.fi/
    ^a new url again since I got hacked ><

    AntwortenLöschen
  3. Wirklich? öö ok davon hab ich noch gar nichts gehört~~
    Aber gut zu wissen~ ich dachte sowieso schon länger darüber nach dieses Bloglovin zu nutzen |D


    Btw dieses Aquarium ist wirklich ein Traum **

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich lese es gerade überall, aber jetzt hab ich ja Bloglovin und somit eine Alternative. ^^''

      Oh ja,das ist es *__* Ich war auch einfach hin und weg davon.

      Löschen
  4. yay!! good luck. cant wait for giveaway xD
    btw cute fish xD

    Hi ;) I’ve nominated you for the Versatile Blogger Award :)
    http://luchluchcraft.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger-award.html

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you ^^ I will do it soon as possible~ ^^

      Löschen
  5. Great photos! Follow each other? Great blog, so I'm a new follower =)

    AntwortenLöschen
  6. Von 3D-Filmen bekomme ich immer Kopfschmerzen. >.< Ich hoffe du wurdest davon verschont!
    Soweit ich weiß wird nur der Google Reader eingestellt, aber GFC bleibt erhalten. ^^ Andere Möglichkeiten deinem Blog zu folgen einzubauen ist aber nie verkehrt.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Leichte Kopfschmerzen hatte ich auch, aber es hielt sich zum Glück noch in Grenzen. >__<

      Löschen
  7. ich bekomm von 3d filmen auch immer kopfschmerzen und das sieht immer so doof aus 2 brillen anzuziehen xD eine visual kei band aus düsseldorf namens rival turf die sind aber nich weiter beim band contest

    AntwortenLöschen
  8. ö.ö ich apier dass mit bloglovin und dem andrem teil nicht ö.ö
    wie geht das jetzt und was ist kaputt? xD

    in dem film war ich noch nicht drin....bin nicht so ein kino mensch, vllt wenn ich berlin bin, aber sosnt geh ich da nicht rein ^^;
    hab ja heimkino mit 3d :P kekekekeke

    und...FRANKENWEEENIE becher <3 hihi

    AntwortenLöschen
  9. It seems you had a nice day with your friends (^O^) That's great!
    I haven't seen that movie. It looks cool ☆

    AntwortenLöschen
  10. Woah, du hast schon so viele Follower! *beneid*
    Wow, warst du schon lange nicht mehr im Kino o_o Alice im Wunderland habe ich auch in 3D im Kino angeguckt *-* Der war echt Klasse und ich bin auch kein Fan von 3D xD Ich werde davon immer so schnell müde o.o Hänsel und Gretel will ich mir auch noch angucken! >.< Die haben im Kino ein Aquarium? o.O sowas habe ich ja noch nie gesehen o-o

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja, ich gehe echt selten ins Kino seit es bei uns kein richtiges mehr gibt. >___<'' Ich muss immer mit der S-bahn fahren um ins Kino zu können XD

      Löschen
  11. Looks like you have a ot of fun sweetie.
    Btw now I´m following you in Bloglovin´
    I hope your follow me back there!

    xoxo

    www.sakuranko.com

    AntwortenLöschen
  12. yep die haben sich auch wirklich verändert

    AntwortenLöschen
  13. Das mit GFC wusste ich gar nicht. Jetzt muss ich mich wohl mit Bloglovin auseinandersetzen ... Gut, dass ich deinen Blog lese ...

    Ich gehe auch nicht oft ins Kino. War der Film denn gut?

    AntwortenLöschen
  14. Looks like you had so much fun! ^^ Looking forward your next post about the b-day party! <3

    AntwortenLöschen
  15. hey~ danke für deinen lieben kommi❤ der deutsche winter ist ja mal wieder ewig land *brrr* >.< dein outfit ist aber trotzdem süß❤ bin jetzt auch dein leser auf bloglovin ^0^y

    AntwortenLöschen
  16. You are my Liebster Award nominee. I hope you participate and have fun.

    http://www.sakuranko.com/2013/04/liebster-award.html

    AntwortenLöschen